GALATASARAY ŞİKAYETÇİ OLDU
Galatasaray tırının sorumlusu Mehmet Akbulut olayın üzerine İnegöl İlçe Emniyet ekiplerine haber vererek şikayetçi oldu.
Galatasaray tırının sorumlusu Mehmet Akbulut olayın üzerine İnegöl İlçe Emniyet ekiplerine haber vererek şikayetçi oldu.
Konu üzerine açıklamalarda bulunan Akbulut, "Olay muhtemelen dün gece oldu. Bugün sabah geldiğimizde araç bu şekildeydi. Üç gündür buradayız. Muhtemelen Fenerbahçeliler yapmıştır. Bilmiyorum ben burada kimseyi tanımıyorum. İlk defa böyle bir şey İnegöl'de başımıza geldi. Sabah geldiğimizde tır bu haldeydi polise tutanağımızı tutturuyoruz. tırın arka tarafını silmeye çalışacağız ön tarafıda bir şekilde kapatmaya çalışacağız" dedi.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder